20 Haziran 2011 Pazartesi

Hiç korkmadım da, beklemek... O yordu!

Ben bir hayal yarattım ama içi dolmadı...


Siz de hiç gerçek olan birine, hayalinizde özellik yüklemesi yaparak sonunda hayal kırıklığı yaşadınız mı?


Evet çok saçma, yüklemeseydik yani değil mi? Ortada  o özelliklere sahip olduğunu idda eden hatta belki o özelliklere sahip olmayı isteyen kimse yok iken, eklemek. Yalnızca ekleyenin sorunu bu...


Hayaldeki artılar bir noktaya geldiğinde elbette eksiye dönüşecek kim superman sonuçta değil mi ki? Birde sormak lazım superman'e layık mıyız ki?


Kör satıcının kör alıcısı olur derler, ben tutturdum yeşil olan olsun diye, neden bile yok.. Yeşil de yeşil! E aldım(!) sonunda yeşili sarı olarak. Suçlu satan değil belki o bile elindeki sarıyı yeşil sanıyordu değil mi ama?


Bu körlük geçici diil ne yazık ki! Geçici diye bekledim bekledim birde baktım bekleyecek birşey yok kimse bana geçici de dememişti üstelik geçici olduğunuda hayal etmişim demek ki artı artı üzerine eklerken.


Yeşil , sarı bir tarafa siyah var asıl... Siyah perdenin arkasında olanı hiç görmedim ben, belki çıkacak olan da yeşil değil kırmızı,pembe,sarı,mor, mavi hiçbiri değil. Bana siyah verip bak bu mor derlerse körüm işte nasıl ayırt edicem ki.


''Bak d. bu mor...''


Sahi körler renkleri hissedebilir mi ki acaba? Hep kör birine renkleri anlatmayı hayal ettim, tek tek renkleri değil, renk kelimesini anlatmayı bile beceremedim. Simdi bana  da anlatılsın istiyorum, ben anlatamamışken başkasının anlatmasını beklemek...


Ben körsem ve bu elimdeki yeşil değil sarı ise bile ve siyah perde de sadece his ise; arkasını merak etmiyorum. Sarı 'yı zamanla yeşile boyayabilirim ben. Bu; arkasından ne çıkacağını bilmediğin bir perdenin açılmasını ve arkasından doğru rengin çıkmasını beklmekten, istemekten daha kolay, hatta belki daha doğru.


Daha ''Güvenli'' olması umrumda değil, öyle bir derdim yok çünkü...


Sonuç ben bu sarıyı yeşile boyamaya karar verdim, perde , arkasındaki renk , oyun ve o oyun nerde oynanıyor umrumda! (değil)(!)


Ama üzerine yazdığım biçimiyle hatırlamak ... bir alışkanlık bende... Bir de sen sevmiştin, akıcı(!) olmuştur umarım...


Kolay gelsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder