21 Haziran 2011 Salı

Meclise 29, Reina'ya tünel , Karşı komşuya renkli bir boxer, Hatice teyzeye de basur ilacı lütfen...

Bu gün gazete sayfalarını karıştırıyordum...

Fark ettim ki tüm sayfalar biri birine girmiş, siyaset sayfasının yarısından çoğu magazin haberleri ile dolu, magazin bölümünde de siyaset haberleri ile karşılaştım...

Amaç siyaset okuyanı sayfadan bıktırmak ve magazin okuma psikolojisinde birine de aman şimdi bununla uğraşamam dedirtip haber atlamasını sağlamak ve sonunda da sonuçta ben yayımladım yani haberi tarafsız yaklaşıyorum konulara demek ise; cevabım peki!

Ama bir ricam var...

Türkiye de satılıcak birşey kalmadı gerçi ama, bulur da satarlarsa pazar magazin eklerinde yayımlansın lütfen...

Bir de bu tünel di kanal dı açma(!) işlerine iyi girdik  ya biz! Meclisin içinde de bir ''meclis 29'' açılsın bir de Beşiktaştan Reinaya direk bir tünel açılsın...

Diyorum ben...

Sonra da onları satar ,magazin haberi yaparız...
...
...
...

Bir de bu açma konusunda, millet acmaya çok alışınca bazı sorunlar yaşıyoruz galiba...

Herkesin perdeleri açık mesela, üstelik görüntü güzelse hem izlenip hem şikayet ediliyor ama çirkinse tramvatik sonuçlar doğuruyor kötüsü ; insan acıyıp şikayet de edemiyor...

Arkadaşım aradı az önce  '' Ağlamaklı; d. yardım et karşı komşumun kocasının pamuklu donuyla evin içinde hoppidi hoppidi gezmesine maruz kaldım bir çare bulalım'' dedi. Ne desem boş, geçmez bu tramva.

Ama durum tersi olsaydı; arkadaşım (yanlışlıkla) perdeler açık iken soyunsaydı, ve adam izleseydi(ki izleyebilirdi) , karısı da bu sahneyi görseydi; kocamı ayartıyor bu üniversiteli kızlar diye rezillik çıkarmıştı çoktan, biliyorum yani...

Suç yine bizde yine bizde...

İyisi mi? ne biz! ne siz! Açılmasın canım o perdeler!

....
....
....

Yaşlı teyzelerin açıklığı da bir diğer sorun ;

Kural 1; Bir yaşlı teyze diğer yaşlı teyzeyle , apartman boşluğunda bağır çağır konuşuyor ise o kapı açılmamalı...

Alt komşum üst komşuma sesleniyordu, kuralı hatırlayıp bekledim bir süre teyze devam etti ''haticeeeeee , haticeeeee'' cevap olmayınca, (acelemde vardı) bu kuralı bir kenara bıraktım , koydum maket malzemelerimi kapının önüne, laptopumu aldım kapıyı kitliyordum ki, evet kaçamadım...

118 33 reklamlarını değiştirmek için o kumandaya ulaşamamak gibiydi; kapıyı hızlı bir şekilde açıp içeri giremedim ben..

Hatice teyze ''duydum du da(?) su tutuyordum, basurum azdı bu ara'' dedi. Sonrasını hatırlamıyorum...

Bütün gün gözümün önünde hatice teyze azmış olan basuru dolayısıyla su tuttu... (uykum da vardı her gözümü kapadığımda hatice teyze elinde lazımlık beni köşeye sıkıştırdı yemin ederim).

Günü nasıl bitirdim, ben biliyorum...

Yaşandı bitti demeyip ders çıkardım artık kurallarıma sımsıkı bağlıyım

YANİ...

Meclise 29, Reina'ya tünel , Karşı komşuya renkli bir boxer, Hatice teyzeye de balsur ilacı... LAZIM...

BENCE..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder