20 Haziran 2011 Pazartesi

Üç yumurtayı kırdım önce portakal dilimledim ince ince, göz kararı da biraz süt kattım kalktım sana kek yaptım...

Suratsız bir kaptan, sevimli miçolar ve 4 gün boyunca soluganlardan kaçarak ne yaptım ben...

Eğlendim...

Çok sey öğrendim, çok şaşırdım, çok yandım,çok güldüm, çok yedim ne yaptıysam çok olmuş; ancak fark ettim.

Sorsalar, siyaset üzerine yapılan esprileri; apaci melodisiyle aynı potada eritmeyi tercih etmezdim, aseksüelitenin doruklarına ulaşmamı sağlayacak her muhabbete de kulak tıkardım ama bir yerden sonra iç iç iç iç .... şeklinde dolaştığımız sevimli yatımız da tüm bu durumlara karşı çok savunmasızdım,koruyamadım kendimi.

Kafam karışmış, o kadar meşrubat tüketiminden sonra; ana başlıklarım çok hata veriyor; aseksüelim ama spartacus gerçeği ortada, en az üç çocuk doğurucam adam haklı beyler, bronzlaşıcam çünkü yananı görür allah,  gencim güzelim seni üzerim hareketi bilinç altının dışa vurumu, bundan sonraki her seçimde oyum en yakışıklı başbakan adayına, kariyermiş okulmuş hepsi boş galiba, bol aş kaygısız baş derdine düşmeli , 34 beden olmam engelleniyor , nutella kavanozu dolapta ise geceler zindan geceler, yüksek lisans yapsam kendimle çelişir miyim, ne güzel şey baba parası yemek, tüm bu konular arasında git gellerdeyim, gittiğim ortada da sağlam dönerim inşallah.

Tüm bu karmaşanın arasında üniversitemin güzide(!) öğrenci işleri çalışanları sistemimi kilitleyince erken İstanbul ŞOK 'u yaşadım.

Otomasyona teşekkür..

Herşeyi aşmak sizinle kolay beyler...

p.s Sevgili B. güneşte kalınca sarardım canım, al başına belayı okadar söyledin oldu sonunda. Bu gerçekle yaşa da gör! Ben sana kırk defa söylersen olur demedim mi... Üzerine öküz oturmuş gibi hissedersin tabii hakettin bunu...

1 yorum:

  1. Sevgili D., sevgili B. benmiyim bilmem ama sen hep sarisindin zaten :) Belli iyi gezmissin dokseydin tum kurtlarini, gerci sana ancak 35 yil araliksiz suren bir malibu tatili lazim, yoksa o kurtlarin hepsinden kurtulamazsin :)
    Hadi canim, hala mi 34 beden olamadin, eriyeceksin hicbirsey kalmiyacak sonunda, relax baby be cool :))

    p.s cook uzun suredir uzerime okuz oturmus gibi hissetmiyorum(meger o okuz benmisin, attim icimdeki tum damizliklari:)), kus gibiyim ne zamandir, tuylerimide ayni kafesi paylastigim mavisime kasittiriyorum :P

    btu

    YanıtlaSil