17 Mayıs 2011 Salı

300 olmasa da bir kaç spartalı aranıyor...

Siyaset konusuna girmeyeceğim bu blogda dedim ben kendi kendime... Bloğa başlarken siyasi içerikli hiçbir şey yazmamaya söz verdim kendime... O yüzden tereddütlerim var yazmakta öyle ya biraz parti adı geçecek bu yazımda ama siyasi hiç bir amacım yok yalnızca xx kromuzomuna sahip bir birey olarak hayallerim(iz)le oynandı ona bozuluyorum...

Bir tartışma sonrası Erdoğan açıklama yapmıştı 4000 partidaşımızla çıkarız o halde bizde meydanlara diye, bunun üzerine devlet bahçelide ülkü ocaklarından 4000 kişiyle çıkabileceklerini söyledi, bbp elbette haklı olarak aynı çıkışı turan ocaklarındaki gençlerle yapabileceğine dair bir açıklama yaptı. Sonra geçen gün bir gazetede okudum Obamada 400 zenciyle katılsın o halde yazıyordu...

Şimdi öncelikli sorum neden 400? Ne fazlalığı var bu insanların ki? Niye o da 4000 değilde yalnızca 400 zenciyle katılıyor?

Neyse...

Bir akşam arkadaşlarla toplandık bu konu açıldı...

Bunun üzerine, bir geyik başladı; o zenci senin bu partidaş benim herkes gülüyor... Kızlardan birinin ağazından fırlayan şu cümleye kadar herkes mutlu mesut, kahkahalarla sürdüyor muhabbeti anlayacağınız... '' bende 300 saprtalıyla çıkarım o zaman meydana''

Bu cümle tüm kadınların gözlerini parlatırken , bir çok xy kromozomuna sahip arkadaşımın ölüm sessizliğine gömülmesine neden oldu, bir kere rakam ne 4000 di nede 400 ama hepimiz biliyoruz ki 300 spartalı yeterliydi bu işi çözmek için... Meclisteki 400 koltuktan bile daha etkiliydi 300 spartalı, 300 değil 50 tanesi bile çözüme giden yolda ışık olurdu kanımca...

Peki neredeydi bu 300 spartalı? Nefret dolu bakışlarla bu 300 spartalıyı nerde sakladığı ve neden bizim bundan haberlerimiz olmadığını sorguladık! Şayet sakladıysa günahtı, haksızlıktı; çevresindeki biz xx kromozomlulara.....( Bu ortamda böyle cümle kurulmaz sevgili C.G ortamda yaşları 25 ile 28 arasında değişen; evde kaldım psikolojisinde hatunlar mevcutken özellikle! Herkes birkaç iyi adam bile değil bir iyi adam derdinde hatun tutmuş 300 spartalı diyor yaraya tuz basmak değil kezzap dökmek, karın deşmek bu! Ne düşüncesizce bir hareket!).

Sessizlik çığ gibi büyüdü, konu da kapandı zaten...

Ama ben eminim...

Öncelikle tüm kadınlar olarak o kızın, 300 spartalıyı nerede sakladığını düşündük biz o gece... Hepimiz mecliste meydanlarda, bilimum mekanda, o 300 spartalıyı hayal ettik. Sonra o 300 spartalı 299,298,297...... şeklinde azaldı hergün...

Tekinin hayalini kurana kadar düştük, düşürdük yavaş yavaş beklentilerimizi...

Ben ikna oldum şahsen olmadıklarına...

Ama bazı arkadaşlar hala inamak istemiyor... Yok!! Diyoruz inandıramıyoruz...

300 olmasada birkaç spartalı arıyoruz biz şu günlerde hayır sanki birkaç iyi adamı bulduk birkaç da saprtalı olsun derdine düştük... Bolluk o derece... (Kekimiz var birde pastamız olsun derdindeyiz)

Şaka bir yana...

İnanın arkadaşlar, ben sorguladım hatunu yokmuş!! Olsa ben de istiyorum 1,2 tane...

Arkadaşımız olsunlar, sanat içerikli sohbetler yapalım, müze gezelim, film izleyelim,sohbet edelim, biz uyuyalım onlar başımızda kitap okusun hiç değilse...

Demek istediğim kimse çıkmasın yahu meydanlara yada çıksın kurtulalım! Çıkıcamlar çıkmıcamlar yüzünden kaç kızın hayali yıkıldı konu 300 spartalıya bağlanınca...

Olan yine biz zavallı xx kromozomlu kullara oluyor...

Son olarak; Sevgili tanrım 300 olmasa da bir kaç spartalı yolla, çok şey istiyorsun diyorsan bir kaç iyi adam da olur. Arkadaşlarım için istiyorum, kendim için istiyorsam ne olayım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder