20 Mayıs 2011 Cuma

Bir yerde bir hata var...

Hayatında toplamda 10 kere yemek yaptığına şahit olmadığım bir kadın annem...

İleride elbette onun gibi olmak istiyorum.

Babam öyle kılıbık bir adam falan da sanmayın yani , aslan burcu kendisi, birkere en iyi en akıllı en mükemmel hep o. Kötüsü bende aslan olunca bir ve iki(bir benim elbette) belli bizim evde, diğerleri kendi derdine yansın...

Ama ben bu işi çözemedim arkadaş, madem bir ve iki belli pratiğe de yansımalı öyle değil mi?

Değilmiş, annem dizisini izler babam iş yapar , babam annemden iyi yemek de yapar, marketten döneriz hammalık babamla bana bakar. Ben iyi tatlı yaparım...

Biz iyiyiz diye gezeduralım evin bütün ağır işlerini babamla yapıyoruz sırayla, karşılığında toplum içinde en iyi olduğumuza dair ahkam kesmemize izin veriyorlar galiba. Hatta daha da kötü, kendi halimize bırakıyorlar belki de...

Ben dün dayanamadım kızdım artık ''kriterlerimi yükseltiyorsun yahu baba nerden bulucam ben senin gibi adam'' dedim? (dikkatinizi çekerim gene babam gibi! Hani biz öyle kaptırmışız bu en olayına kendimizi...)

Olay bir acaip değil mi? Aklını kullanan biziz sözde, sonra?

Sonra, bütün işleri yapan da biz...

Ağıza bir adet kesme şeker verip, hadi kızım deh! demek değil mi bu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder