17 Mayıs 2011 Salı

Deli deliye ben akıllıya... İyi yıllar...

2010 Haziranından sonra en çok akıllıya muhtaç olduğumuzu biliyorum.. Bir sürpriz de bu haziran da beni karşılasın istiyorum. Ancak bu kez mümkünse iyi bir karşılama...

Bu ''iki'' haziran arasındaki bir yılın benden ne çok şey alıp götürdüğünü ve neler getirdiğini düşünüyorum bugünlerde...

Hayatın birkaç günde inanılmaz değiştiğini gördüm mesela, şimdi her iyi şeyin değerini daha çok biliyorum.(deniyorum)

''Aile'' nin insanın sahip olduğu en değerli şey olduğunu, her durumun eğer onlar yanında ise aşılabileceğini, öğrendim... Aklıma geldikçe onlara sahip olduğum için minnet duyuyorum tanrıya... Kendilerine belki dünyanın en iyi ailesine sahip olduğumu düşündüğüme dair ipucu vermiyorum yeterince, ancak bunu da git gide öğrenicem sanırım... Onlarla geçirdiğim zamanın ne kadar değerli olduğunu bu yıl daha iyi kavradım. Ailem söz konusu olduğunda neler yapabilceğimi neleri göze alabileceğimi gördüm...

Hayatta çok kötü olaylar yaşansa da zamanın herşeyin üstünü örtmekteki maharetinin ne kadar çok olduğunu öğrendim.

Hayatın sandığım kadar uzun olmadığını ama çok da kısa olmadığını öğrendim. O yüzden ertelememeye çalışıyorum planlarımı ama sabırsız da davranmamayı deniyorum sabır gösterdiğim de yeterince çabayla herşey oluyor, olduruluyor çünkü...

Güçlü olmanın, güçsüz yönlerini çok iyi bilmekle başladığını öğrendim... Güçsüz taraflarımı kabul ettim sonra...

Çok iyi dostların çok zaman geçirdiğin dostlar olmadığını... Hayatta olmaz dememeyi öğrendim...

En kötü şey de bile vardır bir hayır diyenlere kızıyordum, bu söz de doğruymuş; (deli bir optimistin uydurması değilmiş) onu öğrendim...

Olgunluk beraberinde, durgunluğu getiriyormuş ama hep bazı özellikler değişmeden, ne kadar yontulsa da, öylece kalmayı başarıyormuş, öğrendim.

''20 yıllık'' büyümek için ''3 gün'' azmış, hızlı büyüdüm ben bu yıl biraz, zormuş ; zamandan kazanmak yorgunluk yaratıyormuş öğrendim...

Şimdi iyiki diyorum...

İyiki yaşamışım ben bu yılı...

Keşkelerin herzaman iyikilere dönüşebileceğini biliyorum çünkü..

Bir süre haziran da kutlicam ben yeni yılı...

Yeni yıl herkese hayallerini getirsin...

Nice mutlu yıllar herkese...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder